Assistentie in het ordenen en opruimen / Assistance in sorting, arranging and organizing

Mijn naam is Gracia Khouw en ik ben beeldend kunstenaar.

Ik bied assistentie voor thuis, in kantoren en studio's voor:

- het opruimen in kasten in huis, in garages of zolders,
- het ordenen van foto's, archieven en documentatie in kantoren of studio's,
- het uitzoeken van publiekaties in bibliotheken of het inventariseren van allerlei collecties
- ook bij het assisteren bij presentaties van werk van kunstenaars, architecten en andere professionals.

Ordenen kan op verschillende manieren! Ik luister naar uw wensen en volg uw systeem - of geef advies voor een andere opbergsysteem of presentatiemogelijkheid. Ik ga vertrouwelijk om met uw persoonlijke gegevens en spullen.

Ik werk op afspraak en op basis van tarieven per uur, met een minimum van 3 uur. Vaak zijn 1 of 2 afspraken voldoende om een opruim project thuis af te ronden, of in ieder geval een goed eind op weg te helpen!

Tarieven
* Particulieren 29 per uur
* Zzp-ers: 29 per uur + 21% btw
* Bedrijven: € 35 + 21% btw

- Voor alle opdrachten: minimaal van 3 uur; eventueel + reiskostenvergoeding OV 

- Voor terugkerende activiteiten is een ander tarief mogelijk. Mail om uw project te bespreken of voor een kennismakingsafspraak. (€ 25 + eventuele reiskosten)

assistentie-gracia@proton.me


Voor meer informatie over mijzelf en mijn werkzaamheden als beeldend kunstenaar, zie graciakhouw.com


English:

Assistance at home, in offices or studios for

- decluttering home offices and closets, garages and attics,
- organizing files, archives and documentation,
- sorting out libraries or making inventories of all sorts of collections,
- assisting at presentations of work of artists, architects and other professionals.

For most projects, 1-2 half-day appointments are enough to get your space organized or to get you well on your way!

Rates
* For assistance at homes €29 per hour
* Professional spaces: €29 per hour + 21% VAT(BTW
* Companies:  € 35 + 21% VAT(BTW)
Minimum of 3 hours; travel fees public transport may apply
 
A different rate is possible for recurring activities. Please feel free to mail or call me and discuss your project or for an introduction appointment. (€ 25 + travel fees)

assistentie-gracia@proton.me

My name is Gracia Khouw; I'm a visual artist.
For more information about myself and my work as a visual artist,
please visit graciakhouw.com